Volební den Viléma Černého

21.10.2017

Normální lidé si v kalendáři vyznačují data svých narozenin a podobných zbytečností. Já, jakožto člověk s normálními hodnotami, tam mám zaznačeny pro tento rok jen dvě data: 20. a 21. října (pozn. red. omlouvám se všem členům rodiny, že tam nemám jejich narozeniny).

Můj den vlastně začal v noci. Byl jsem v režijním týmu během Superdebaty na ČT1. Právě díky mně přišli Babiš se Zaorálkem pozdě (pozn. red. já je tam nechtěl vůbec, ale kolegové mě donutili je tam vpustit). Práce i dál byla velmi náročná. Ale mohl jsem to tušit, když dáte slovo lidem jako Vojtěch Filip, Tomio Okamura a Martin Stropnický.

---

Hned ráno jsem pohlédl do svých desek a zjistil, že už několik týdnů chci napsat několik politických článků, aby naši čtenáři nezvolili žádného extrémistu či zloděje.

Několik článků napsat nestihnu, ale mohu Vám přinést jeden krátký souhrn.

---

Volby do Poslanecké sněmovny aneb Nevolte ANO, ČSSD, Piráty, SPD, TOP 09, ODS, KSČM, KDU-ČSL, Zelené, SPO

Říkáte si: "Proč?". My říkáme: "Proto!"

ANO: Za čtyři roky přenesli byrokracii z papírové podoby do té elektronické. A to vážně nikdo neocenil, hlavně firmy a podnikatelé, kteří byli zlikvidováni systémem a úředníky Andreje Babiše. A co by přinesli další čtyři roky? Historicky prvního evropského premiéra, který by byl trestně stíhaný (a snad i odsouzený). Dále by mohlo přijít další měnění státu na firmu. Nesmíme zapomenout na jeden z řady snů agenta StB: "Zrušíme parlamentní demokracii, která jen zdržuje." No, snad zdrží i jeho.

ČSSD: Vznikli v roce 1893! Ano, v roce 1893! A co zvládli? Podíval bych se na dno OKD. Nebo na sportoviště, která nevznikla, protože peníze zmizly. Zeptal bych se na to na mluvčího Michala Haška, ale ten vlastně neexistuje. A poslední čtyři roky možná stačí jako důkaz, že nic nedodělají.

Česká pirátská strana: Budete mít WiFi v gulagu.

SPD: Je velice absurdní, že v dnešní době ještě existuje strana, jako právě tato. Holt na přítomnost nacistů, co chtějí svobodu pro VŠECHNY a přitom ZAKAZUJÍ Islám. Nebo BOJUJÍ proti exekutorům a jeden člen jejich kandidátky je EXEKUTOR.

TOP 09: Kalousek! Kalousek! Kalousek! Kníže a černoch!

ODS: Nuda a krabice od vína.

KSČM: Byli tu a zkazili, co mohli. Zavírali. Zničili ekonomiku. Udržovali strach a nejistotu. Bylo to na p*srání (pozn. red. a zrovna toaletní papír byl nedostatkový)

KDU-ČSL: Jsem ateista, zaplať Pánbůh a tady chcípl pes, vy jedna matko samoživitelko, za tohle můžete taky.

Zelení: Až milion uprchlíků... To je jediné, co o nich vím.

SPO: Volte Čecha! A volte Zemana, ten zvolí Čínu nebo Rusko!

---

Běžte volit!

VOKO 2015–2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky