VOLBY: SPD

06.10.2017

Předvolební speciál Voka

Volby se blíží a my si toho už taky všimli. Dle všemožných předvolebních průzkumů se do vlády chystají samí lidé nízké inteligence s různými zájmy: nahrabat peníze, nahrabat víc peněz anebo se zapsat jako největší idiot od dob Klementa Gottwalda. Abyste věděli, který blbec je ten nejmenší, vytváříme pro Vás tuto rubriku, kde si budete moct přečíst katastrofické scénáře, jak to s námi dopadne.

---

Svoboda a přímá demokracie (SPD)

"Tak toto nám prosím vyplňte, podle výsledků s Vámi bude nakládáno..."

---

Test pro čistotu Čechů

Jste Čech?

  1. Ano.

  2. Ne, jsem Maďar. (platí i pro Slováky)

  3. Ne, jsem někdo jiný, někdo špinavý, kdo che zničit tento stát.

Volil jste SPD?

  1. Ano.

  2. Ne, jsem komouš/homouš/židouš.

  3. Ne, mám IQ víc než 60 bodů.

Jste rasista?

  1. Ano.

  2. Ne, jsme liberál=idiot=sluníčkář.

  3. Ne, neumím to ani napsat.

---

Pokud si chcete hrdě připnout odznáček "Já volím SPD", tak myslete na to, že pokud vás bude víc, možná si někdo bude muset připnout žlutou hvězdu "Jude". Ale pokud chcete být i tak nácek, tak jeďte třeba do Maďarska, ale nám České republice nechte demokracii.

#nevolímSPD #jsmenormální

---

Autor: Vilém Černý

VOKO 2015–2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky