INTERVIEW skoro s Donaldem Trumpem

26.08.2017

Celý rozhovor proběhl v newyorské čekárně známého psychologa, co léčí Donalda Trumpa.

Dobrý den. Jsem rád, že jste mi poskytl rozhovor, budeme řešit vztahy mezi Donaldem Trumpem a Milošem Zemanem. Můžete mi a samozřejmě našim čtenářům pro začátek sdělit, proč se hlava vašeho státu nechce sejít s tou mojí hlavou?

Existují dva důvody, proč se s ním nechce setkat. Ten první, méně závažný, musí dojít každému. Leč je náš pan president fakt bedna, tak neovládá češtinu a jelikož váš president je učiněný idiot, tak je jasné, že neumí anglicky. Tudíž by se tyto dvě hlavy států ani nedokázaly domluvit. A ten druhý důvod je takový víc osobní, ale myslím, že Vám ho můžu prozradit, když slíbíte, že ho neotisknete (pozn. red. jelikož je ten amerikán hloupej, tak si ani nevyžádal autorizaci toho článku, tak jsem to nemusel škrtnout a můžu Vám tento zajímavý důvod). On náš Dony furt říká: "Já jsem ten nejmocnější a nezajímavější vládce země. Nikde se nenajde president, diktátor, král, co by byl větší hvězda jak já. A pak je tu ten jeliman Zeman! On je president v ňáký prdeli světa, tudíž nikoho nezajímá. A pak řekne ňákou kravinu a hned o něm píšou i ti fake news z The New York Times. To já, když teď mluvím o tý debilní zdi, co mi doteď vždycky přinesla pozornost, tak už to je v pohodě. Někdo i tomu věří že fakt vznikne..." Moc ho to trápí pane redaktor. Nesnesl by to, kdyby se s ním měl vidět. Proto říkáme, že to je ze "zdravotních důvodů".

To je opravdu znepokojivé. Pan Trump je zřejmě ještě větší egoista než náš bývalý ministr financí, ale o tom až příště. Nemyslíte, že by to setkání přece jen mohlo někdy proběhnout?

Jednou, když na tom byl opravdu mizerně řekl: "Ale kdybych se přece jen setkal s tím ochlastou, tak by mi to přineslo přece jen tu prestiž, co má on."

Ví vůbec, co my si myslíme o tom člověku z Hradu?

Ovšem že... Ale furt tvrdí, že je to lež. Má strach, že média si to vymyslela.

Ne, to opravdu ne... Jsem si jist, že tedy bedlivě sledujete blížící se presidentské volby. Myslíte, že má Miloš šanci?

Bohužel ano! Průzkumy v Čechách sice ukazují, že to možná nedopadne, ale ty se mýlí, jsou námi zaplacené. Máme teorii, že když budeme lidem cpát, že větší šanci má třeba Horáček, tak ho budou volit, protože, každý chce říkat, že volil vítěze. Ale podle CIA je 100% šance, že volby znovu vyhraje Zeman.

Nezvažovali jste, že volby zmanipulujete? Ono, jste mocný stát, co na to má prostředky.

Na to Vám řeknu jedinou věc. Vladimír Putin. Ten to stihl dřív. Ale jelikož jsou ti dva kamarádi, tak zařídil jeho vítězství. Všechno už je marné, až znovu vyhraje, Dony se asi zabije...

V tu chvíli vyšel Donald Trump s ochrankou. Jeho zubožený duševní stav se na něm podepsal.

Autor: Vilém Černý

VOKO 2015–2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky