14 dnů ze života Viléma Černého: část druhá

29.08.2017

První den uplynul a potom přišel druhý a po něm další dny. Práce byla nudná a těžká, snad dokonce horší než práce toho člověka, co kontroluje a maže nevhodné příspěvky na Facebooku.

Pomalu zjišťuji, kdo mě tu uvěznil. Protože jsem nacista, komunista, sexista, rasista, antisemita, odpůrce genderových osobností, vegetariánů, veganů a Andreje Babiše, tak mě tu museli uvěznit eko-teroristé vyznávající veganství s genderovou osobností Andreje Babiše - moc tomu sám nevěřím, protože tihle lidi jsou neschopní cokoliv dělat, ale jiná teorie mě nenapadla.

---

Měl bych tu vypisovat všechny strasti tohoto místa, ale to tak dobře nejde, protože je to tak hrozný, že i kdybych psal: "Při pohledu na místo, kde máme spát, mám chuť si postelí prorazit hlavu. Jídlo, které dostáváme, je tak špatné, že ani kdybych měl být mučen, tak ho nepozřu a pokud bych byl mučen tím, že bych to měl sníst, tak bych jim i slíbil, že dám Babišovi hlas, než abych to pozřel", tak vy si to nedovedete představit. Ne, že byste byli méně inteligentní než tupí dozorci a ještě tupější vězni (vyjma mě a několika členů SPD, co jsem zde spatřil), ale spíš nemáte takovou dobrou představivost může mít jen někdo jako já (pozn. red. tudíž jedině Miloš Krčálek).

---

Přišla novinka! Už nemám tu nejhorší práci v táboře! Ale tu druhou nejhorší. To takhle přijel velitel propagandy a styků tábora s veřejností a říká: "Hele, ty seš ten slavnej pisálek, tak ty teď budeš psát do novin, jak je to tu skvělý. Měli jsme na to jinýho idiota, ale ten se radši po pár článcích probodal propiskou, tak doufám, že to vydržíš dýl. Jo, a pokud budeš psát něco, co se Vedení nebude líbit, tak budeš nucen koukat na Růžovku!" Takže teď nejsem jen šéfredaktor Voka, ale i jediný redaktor papírového vydání televizních zpráv z Novy.

Přežil: Vilém Černý

VOKO 2015–2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky